fbpx
06. januar 2020

Brødrene Dahl forstærker Facebook-kommunikation

VVS-grossisten Brødrene Dahl opretter Facebooksider til hver af virksomhedens lokale butikker.

Fra den 1. januar 2020 får alle Brødrene Dahls 53 landsdækkende forretninger egne Facebooksider, så de lokale nyheder, informationer og tilbud altid er tilgængelige lokalt for installatørerne.

– Gennem mange år har Brødrene Dahl været gennem en digital udvikling, der nu betyder, at vi er klar til at tage endnu et skridt mod at være dér, hvor vores kunder er. Vi ved, at Facebook bliver flittigt brugt, når installatørerne vil i dialog eller skal finde nyheder og informationer om arrangementer og tendenser på markedet. Derfor var det et naturligt skridt at bruge ressourcer og tid på at oprette lokale sider, så hver forretning kan informere om de ting, der foregår i deres lokalområder, siger Sinne Kold, Marketingchef i Brødrene Dahl, i en pressemeddelelse.

Lille land med stor variation
Intentionen bag den nye investering i Facebook er, at Brødrene Dahl gerne vil endnu tættere på kunderne ved at have en ekstra service, der sætter fokus på de ting, der er aktuelle i branchen med lokale variationer.

Læs også: Placér ansvaret for de sociale medier rigtigt

– Selvom Danmark er et lille land, så er der stor forskel på, hvad der hitter i branchen eller er nødvendigt for installationer og byggeri landet over. Vi vil være lige så nærværende på sociale medier, som vi er i de fysiske forretninger, uanset om det handler om de nyeste vareindkøb, gode klimaråd, invitationer til inspirationsaftener eller at der er kaffe på kanden fra morgenstunden. Vores kunder skal have mulighed for altid at føle sig opdaterede og have deres leverandør tæt på, afslutter Sinne Kold.