fbpx
07. januar 2020

Ny Sanistål-app skal forbedre købsoplevelsen

Af: Lasse Andersen

Sanistål lancerer en ny app, som tilpasser sig brugerens specifikke behov ved hjælp af realtime-data om blandt andet købsadfærd.

Med lanceringen af den nye app ønsker Sanistål at skabe værdi ved at tage afsæt i brugernes hverdag. Den nye app er derfor udviklet med en lang række intelligente features, som ud fra realtime-data om blandt andet købsadfærden kan tilpasse menuer og funktioner, så de matcher de behov, der er i den specifikke arbejdssituation.

– Vores nye app samler og integrerer en lang række services i en intelligent brugergrænseflade, der tilpasser sig den enkelte brugers behov. Står du på dit lager, kan du lave lagerstyring via EasySupply, og går du rundt i en Sanistål-butik, bliver du for eksempel præsenteret for specialudvalgte tilbud baseret på din købsadfærd og lokaliteten, forklarer digital direktør i Sanistål Claus Ejlertsen (billedet) i en pressemeddelelse.

– På den måde bliver app’en langt mere end bare endnu en kanal, hvor kunden køber varer nemt og hurtigt. Den gør nemlig også vores services endnu mere tilgængelige og brugertilpassede, så kunden uanset arbejdssted og situation altid er godt klædt på, understreger han.

Den nye app benytter både touch- og face-ID og er designet til at gøre brugerens hverdag nemmere ved at integrere indkøbsmulighederne med lagerstyringsfunktioner i tilknytning til Saniståls lagerstyringsløsning EasySupply, som reducerer antallet af manuelle processer fra 26 til blot 2.